Dec 14, 2010

Berikar vardagen

Då var jag på väg till Göteborg igen, tillsammans med Daniel, fast han skulle bara förbi Göteborg för att sedan åka vidare till sina föräldrar.

Photobucket

Framme hos Stephanie, som bjöd på jätte god hemmagjord soppa! Här testar jag kameran en sista gång innan vi åker ut. Som ni vet så har jag slagit rekord på att glömma minneskort, därför måste allting dubbelkollas och trippelcheckas.

Photobucket

Här är platsen som senare blev fotad, resultaten kommer tyvärr inte att publiceras här på grund av publiceringsrättigheterna.


Photobucket

Dag 2, vandrar runt i Göteborg, dagens mål är att ta mig från Majorna till Avenuen, sen därifrån till korsvägen till fots så klart!

Photobucket

Så där ja, börjar känna mig hemtam i Göteborg!

Photobucket

Varför just Avenuen? Jo, Hasselblad center! Missade tyvärr jubileums utställningen, de ställde som ni ser ut Sophie Calle's bilder. Har i och för sig sett bilderna på fotomässan, men what the hell...

Photobucket

First! Hell yeah =)

Photobucket

Photobucket

Varför Korsvägen? Jo, Kimono fusion på Världskulturmuseet!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

SUPAKITCH X KORALIE

Photobucket

Photobucket

Creepy~~


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Vegeta, I've found your goggles! =)It's pimped though

Photobucket

Food!

Photobucket

Chopsticks! Eller nageldekor... börjar bli hungrig

Photobucket

No comments: